.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع سبد کالایی به اصناف سپرده شد
رییس شورای اصناف كشور گفت:از روز شنبه سبد کالایی از طریق اصناف در کل کشور توزیع می شود.

رئیس شورای اصناف کل کشور گفت: سبد کالایی به اصناف سپرده شد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم نوده فراهانی در حاشیه همایش رونمایی از نظام اعطای ستاره کیفیت خدمات به واحدهای صنفی رستوران و سلف سرویس تهران در پاسخ به خبرنگار ایلنا، در خصوص توزیع سبد کالایی، اظهار داشت: از روز شنبه سبد کالایی از طریق اصناف در کل کشور توزیع می شود.

وی افزود: به بخشی از سوپرمارکت‌هایی که دارای یخچال باشند با صدور اطلاعیه‌ای در سراسر کشور توزیع سبد کالایی سپرده خواهد شد، اما اکنون تعداد آنها مشخص نشده است.

نوده فراهانی ادامه داد: امروز ظهر با نامه‌ای که به وزیر صنعت معدن تجارت ارسال کردیم آمادگی خود را برای یاری رساندن در توزیع سبد کالایی اعلام کردیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص عدم حضور اتحادیه خشکبار در نمایشگاه بهاره، گفت: اتحادیه خشکبار وظیفه دارد در نمایشگاه بهاره شرکت کند و قیمت های محصولات را با ده درصد تخفیف ارائه دهد.

نوده فراهانی گفت: نمایشگاه بهاره طبق روال هرسال از پنج تا 25 اسفند در تمام استان ها به توزیع کالاهای تولید داخل می‌پردازد و نمایشگاه تهران نیز از 7 تا 17 اسفند ادامه خواهد داشت که در چهار نقطه فرهنگسرای خاوران، پارک ارم، حکیمیه تهرانپارس و بوستان ولایت برگزار می‌شود. همچنین یک نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی با 20 درصد تخفیف برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در خصوص ایجاد نمایندگی رستوران زنجیره ای ک اف سی در ایران، گفت: در صورتی که این رستوران زنجیره ای اسم خود را تغییر دهد به آن مجوز داده می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.